Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie.

Více informací
Přijmout všechny cookies Personalizovat
Přijmout zvolené cookies

Salon Bels

Otevírací doba:

Po    13 - 15

Út    13 - 17

St    13 - 17

Čt    13 - 15

Pá    10 - 12

Svatební šaty

Půjčovné svatebních šatů do 8 900,- Kč

Půjčovné maturitních/plesových šatů do 2 900,- Kč

Jednoduché, krajkové i bohaté svatební šaty

Vyberte si svatební šaty svých snů. Výběr cca ze 70 modelů svatebních šatů. Rezervace na zkoušky svatebních šatů na telefonu - 732 159 007. Stačí i sms, zavoláme zpátky.

Neúčtujeme žádný poplatek za zkoušku šatů. :)

Společenské šaty

Chtějte víc na maturitní ples či do tanečních

Nádherné společenské šaty na maturitní ples, do tanečních nebo bál. Mnoho barev a střihů. Vyberte si svůj styl. S výběrem Vám rádi poradíme. Pokud máte zájem o zapůjčení pouze na focení či jeden den (ne víkend), zapůjčíme šaty za výhodnější cenu.

Rezervace na zkoušky šatů na telefonu - 732 159 007. Stačí i sms, zavoláme zpátky.

Výzdoba na míru

Koordinace

V salonu naplánujeme kompletní svatbu už od příprav nebo pomůžeme jen ve svatební den

Lámete si hlavu jakého vybrat dodavatele, sestavení harmonogramu je už teď noční můra, ztrácíte se ve spoustě informací co nacházíte na internetu. Rozpočet jste předělávali již několikrát. Už ani nemáte chuť do plánování. Nebojte si říct o pomoc a vše spolu v klidu zvládneme a naplánujeme. :)

Každou svatbu řešíme individuálně, protože každý má jiné požadavky, jak se říká 100 lidí, 100 chutí.

Při první nezávazné a bezplatné schůzce u nás v salonu si řekneme něco o představách Vaší svatby, rozpočtu, počtu hostů a termínu. Povíme si, kdy je třeba co zařizovat, aby v tom nebyl zmatek ani stres, případně převezmeme komunikaci s dodavateli za Vás pokud se domluvíme.  První schůzka je důležitá abychom si ujasnili představy, ale co dál pro Vás ještě můžeme udělat?

Co vše pro Vás můžeme udělat před svatbou:

- svatební konzultace, když si nevíte rady

- sestavení harmonogramu příprav

- vytipování dodavatelů a komunikace s nimi

- optimalizace rozpočtu

- sestavení harmonogramu svatebního dne, zasedacího pořádku 

- zapůjčení dekorací a přípravu místa na den D

Co vše pro Vás můžeme udělat ve svatební den:

- příprava místa obřadu a hostiny od ranních hodin (pokud nelze den předem)

- koordinace příjezdu hostů, jejich parkování, vítání a myrtování

- hladký průběh obřadu, seřazení při nástupu, usazení hostů

- koordinace příjezdu dodavatelů a jejich informování (DJ, kapela, catering)

- koordinace různých přesunů (z místa obřadu na hostinu apod.)

- asistence fotografovi, kameramanovi a jiným dodavatelům

- uklizení zapůjčených dekorací a jejich odvoz

Vy si užijete svůj svatební den bez starostí, chaosu a stresu. :) 

Přínos pro Vás ve formě svatební koordinátorky je ušetření veškerého stresu a nervů při plánování a přípravách, ušetříte svůj čas, který můžete věnovat rodině či jiným svým zájmům. Svatební den si užijete na 100 % a v neposlední řadě Vám kvalitní svatební koordinátor dokáže ušetřit peníze na dodavatelích. Dokážeme vyjednat lepší ceny. 

Orientační ceník

Ceny za koordinaci a konzultaci jsou vždy stanoveny individuálně v rozsahu poptávaných a domluvených službách.

Svatební konzultace

spoustu užitečných tipů a ujasnění představ

od 250 Kč/hod

Koordinace svatebního dne

koordinace svatebního obřadu, hostiny - rozsah dle domluvy

od 5500 Kč

Koordinace svatebních příprav a celého dne

kompletní koordinace svatebních příprav a svatba na klíč - rozsah dle domluvy

od 9500 Kč

Druhá koordinátorka

doporučujeme již od 50-60 hostů - rozsah dle domluvy

 od 350 Kč/hod

Cestovné

v okruhu 30 km (od Plané) je doprava v ceně koordinace

9 Kč/km

Kompletní výzdoba

přijedeme, nazdobíme, zapůjčíme a uklidíme - rozsah dle domluvy

od 5000 Kč

Příklad - svatba 50 lidí, koordinace příprav, obřadu až ke krájení dortu, 45 km cesta, ráda bych abyste se postarali o kompletní výzdobu (včetně umělých květin na stoly, slavobránu) v místě konání. Obřad ve 13:00, volná zábava od 15 hodin.

Zapůjčené dekorace u obřadu - slavobrána, květiny, šifon, lucerny, stoleček

Zapůjčené další dekorace - uvítací tabule, veškeré vázy, svícny, dekorace na stoly, látky (šifon, tyl...), stojan s harmonogramem, fotokoutek, květiny do váz, lucerny

Brzký příjezd na místo a příprava výzdoby obřadního místa, stolů a celého místa. Koordinace dodavatelů, kteří přijedou s instrukcemi. Vítání a koordinace hostů, myrtování a poskytnutí informací, které musí vědět, koordinace parkování. Veškerá další pomoc, která je možná a řešení případných komplikací. Dvě koordinátorky v místě. Dohled nad hladkým průběhem celého dne. 

cca 8 hodin celkem příprava předem (uvázání květin, příprava dekorací, naložení, vyložení, čas na cestě), 4-5 hodin příprava kompletní výzdoby na místě, 3-4 hodiny koordinace, 1-2 hodiny úklid

Celková cena cca 14 500,- Kč 

Výhody: nemusíte shánět a nakupovat jakékoliv dekorace, ušetříte peníze za živé květiny na stoly a slavobránu, nemusíte úkolovat svědky/rodinu/kamarády aby Vám pomohli s výzdobou či se ujmuli vítání hostů, ale mohou si Váš den užít s Vámi, nemusíte řešit následný úklid dekorací a vrácení a vlastně ani případný další prodej dekorací (nafocení/domlouvání/předání), vždy se máte na koho obrátit, ušetříte si spoustu stresových chvil v den svatby